T O P
random_orange_goo

**D I C T I O N A R Y**


theloldog12

r/technicallythetruth


bobo_yobo

r/beatmetoit


KKfromreallife98

I don’t know who she is, but she looks very #Well Read!


WorldsMostIdiot

at this point, books gonna go absolutely insane and get flashbacks from 2012.


OiceCreamy

That is clearly Taco


theloldog12

obviously


Thatpotbelly

Ru an idiot it’s clearly icecube


ShadowSlayerog

uhm idiot that’s clearly firey


theloldog12

nah bro yall got it all wrong its announcer


four4404

Dude no. That is Loser


theloldog12

okay fine its stapy


four4404

NO. WHAT THE HECK THATS JEFFERY BEZOZ


spiritmander

No, it's James Charles


StudentBrave1280

it's obviously tom kenny


alguinRth

I can see the similarities


puffer_55665

Tons of paper


awesome_soldier

Yeah, a stack of papers between two hard covers


theloldog12

r/technicallythetruth


StupidIdiotOfBritain

The One Who Will Win Dream Island!


Far_Kaleidoscope_246

They Said Wrong Answers Only


theloldog12

But it is a wrong answer, they didnt win dream island


Nodablocc999

Donut's Diary


the_genius324

It's a disease


makemeoff

They said *WRONG* answers


the_genius324

Sorry


Changingcolors24

Bfdi


DarkFish_2

Is my favorite II character, Comic Book


theloldog12

i thought II was 2 for a hot minute, then i realized Inanimate Insanity existed


DrewsHouseIsOnReddit

Average BFDI fan


four4404

The winner of bfdi


OoH_Im_So_CoOl

The forest with a pomd


mejdia

The guy who caused 9/11


Lilythecamelramen

My user flair


catisgoodatreddit

the new host of tpot


ShinkaPlant

Dictionary


sprig_planter

Ice cube and leafy’s kid


theloldog12

one question, why?


sprig_planter

You said wrong answers only lol 💀


theloldog12

i didnt ask for ships tho


sprig_planter

I don’t ship it you said wrong answers only and that’s a wrong answer (I ship fiery x leafy tho)


theloldog12

imma just stop responding this conversation is gonna get nowhere


makemeoff

🔫


Potatobro12

A good character


Alittleretard

A good freind


PersonOnR3ddit

Roger J. Walter He was a serial killer that was known as "bfdi book" he managed to escape from the police multiple times and killed millions of people, it is said that before giving an end to the life of his victims he would usually say "I'm a dictionary and you better believe it!" when he was finally found he tried to escape by jumping from a building to another but fell and broke both his legs and was caught by the police, he was put on death row in 04/10/1700 it is still unknown where his body is. Istg if I don't win an Oscar for this story I'm gonna eat soup with a fork and eat rice and pasta with a spoon


theloldog12

i mean...that isnt a correct answer so...good job?


NotReallyArtCreator

The book Baseball read in the first season of II


SquaredHexahedron

Encyclopedia


Amazing_Brayden

A well written character


Rihanna-Roshy

Rectangular blue and green Yin-Yang with tons of papers


loafer4

Anger-issuesy


Lonely-Recording4662

a object containing a full set of the entire bfdi!


ithurtstopo

you


makemeoff

The best character


Blueberry_Kid

looks like teardrop to me


Frosty_Replacement12

Balloony


fury_furry_guy

Nonexisty


Astronomylover999999

A nice character


TheXenoMaster407

Dirty Book 😳


tony1838

its the actual shape of the earth, according to flat earther's


123kirill

i think this is announcer


smolplayz

Your all wrong it's ice cube


Potential_Ad8236

A book with a great cover


B0NN0S

Abandonment Issues if it was a person


makemeoff

They said *WRONG* answers


FeedbackNew8199

A green and blue rectangle character form an object show


Fanficsarewrong

Former TWOWer josh9969


XmEMegIRls_sisxX

blocky


Rp3kRp3k

pen


CalmManix

100-250 layers of paper.


Character-Tale-395

Not a dumbass


Early-Character313

Knowledge


alguinRth

A Bitc-


makemeoff

They said *WRONG* answers


Middle-Accountant-28

A kid's book Ngl


JackiReddit

Bo-bo-bo-bomby


Deidara9559

Pillows new girlfriend


JTS-Games

He is well read


BigBite_CTSL_0

The Adventures of Testificate Man Book Made by Element Animation


charactersoon

Flat earthers map


yoiminsawcon

Tree but tortured and remade into some papers in a thing.


Sinnerye

My grandpa


No_Specialist931

not a dictionary and im gonna belivie it


theloldog12

a


theloldog12

a....thank you for the reception i guess


TastyDiamond_

History Book


imLazyAtNamingThings

A character with a good character arc


autobots_roll_out1

Bunch of pieces of flipadle paper with words written on it and covered by 2 covers


Puzzleheaded-Gur-124

Donald Trump


punkindle

atlas of dream island


Advanced_Guide3310

A potato eater


mimikyufan300

Omg JUSTIN BIEBER


LPFont

Booky


renidfk

A dictionary. You better believe it.


RaskaUsesReddit

Irresponsible Dad (Jimmy) from Happy Wheels.


_waffIes_

thats x obviously


Moonlight_Duck

Buk


Annika_idk

Diary


Basilthephotographer

that’s clearly flower!


grevious-chan

Isbsp


Aguyon_reddit3843

A person that thinks they should get dream island


PhoenixPringles01

this is my oc wtf why did you steal 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 credit me wtf


theloldog12

hi cary/michael!


MiKeYMiKeYMiKeYBruh

Nerd dictionary


Orisphera

Someone who is not both a dictionary and a journal with pictures


SwirlTheBoi

Dream island


snowfourfan

Yo mom


Informal-Ad1787

Page 1


Oil_Man52156

book


TheRealCheeseCorn

It’s clearly 8 Ball


Dull_Organization764

Dictionary


The_Toast_of_Time

Woody


EricOlveria

Cleary it's diary


FlatBread801

ITS THE GUY FROM INANIMATE INSANITY


Vanilla-Cake_

Casey


blueyfan2013

A bad cover


random_orange_goo

are you guys dumb orcsomething? its obviously elon musk!


Skye_LOVE123ALT

inAnIMatE InSaNitY


DigitalMythril

RECTANGLES!


PQcowboiii

That’s an abomination


Horror-Ad-3113

Dic(k)tionary


mommythings829

Book.


theloldog12

you couldnt get a more incorrect answer


Isaacnice

It’s Book


theloldog12

good wrong answer even i couldnt come up with that


TROLLFACEGAMINGZ

Garbage