T O P

AMC is listed on Coinbase not yet tradable...... This is BULLISHHHHHHH

AMC is listed on Coinbase not yet tradable...... This is BULLISHHHHHHH

secretcrowdshs

HOLY SMOKES!!! ADAM ARON IS THE BEST LEADER AMC COULD EVER HOPED FOR!


Investor_Pikachu

Hate to rain on everyone's parade, but it looks like all stocks are listed on Coinbase as non-tradable tokenized assets. Look up MSFT, AMZN, GOOG, and yes, GME on Coinbase and you will find all these stocks listed.


jimmydeansus

More people need to see this cause he is right lol.


ShroomyDuke

I'd like my award back playa


WillieStonka

😂😂😂


PaleontologistOk361

🤣🤣🤣🤣🤣


Scrolling_Scroller

Yeah…give me one too while you’re at it. Edit: thanks! That was a joke, but I’ll accept it. Hell yeah!


FromTheRez

let me see if this works thank you kind stranger ​ /e holy crap it worked, thank you kind strangers


Rocketlauncher922

Beggars get.. but at what cost?? 😂


JCthulhuM

Got you


ShroomyDuke

My boy!!


xX_Relentless

LMFAO


JonVonHugendong

This got me, have another award, fren.


Omnia2021

He is right. This is Wendy's


BRCRN

Dude, I went from excited to sad in less than 2.4 seconds. The truth hurts I guess. Back to buy and hodle.


Investor_Pikachu

I'm sorry brother ape🦧😥 I sincerely wished it was only exclusive to us too. But still, we must buy and hodl. And DRS if you can!


PositiveSubstance404

Yes my ape; Buy, Hodl, Vote, Shop, DRS!


imjunsul

No one said making millions of dollars is THAT easy! Just hodl but keep checking your app each day lol


PositiveSubstance404

Exactly, we r earning our money 💰


JeffTheOmega1

2.8 seconds for me. Ugh


Mr_CockSwing

After the squeeze, I will choose to remember it the way OP described. I will not bore my descendants with mundane truth.


Investor_Pikachu

That's the spirit, fellow ape! This is the way! 💪🦍


apk275

THIS IS THE WAY!


[deleted]

[удалено]


DAN_ikigai

Yes. Is this legit? By amc or by some random dude who wants to profit from it. Don't get too hyped too soon before we know it's legit.


[deleted]

[удалено]


90percent_in_crypto

Just checked, tsla, gme, amc all listed as tokenized . Just a mirror price of the stocks


[deleted]

[удалено]


Fitzy564

yeah, but what mean?


SaneEngineer

I translate that as "borrowed" shares leveraged by assets. But I eat crayons so...


Benneezy

I'd say Coinbase wouldn't let any non-legit assets on their platform, but I could be wrong.


secretcrowdshs

Hey - it's never a bad moment to highlight and praise our lovely CEO Adam. That guy is on the frontline all the time, pulling this amc train like it's nothing. He is the catalyst regardless of this token being real or not. 😁🙌


90percent_in_crypto

Most stocks are listed on coinbase as tokenized


Woofjaw

Is this the real life


Capable-Mine-9477

Is this just fantasy


heagaters

Caught in a banana slide;


FlacidPasta

No escape for the hedgies...


reds2501

I’m just a poor boy, I need my tendies.


CyberCunt3000

Because it's easy buy, easy hold.


polloconjamon

Diamond hands, never sold.


Bigcrazy4life

Anywhere the price moves doesn’t really matter to me (until MOASS)


reds2501

Mama, just bought more shares.


DutchessOfSarcasm

This rhyming never gets old.


Techm12

Punching Gasparinoooo!


paukem

Open your eyes, Look up to the moon and see,


MCCL92

No escape from hedgefund criminality. Open your eyes look up to the chart and see. I’m just a poor ape, I need no sympathy. Because I’m easy buy, easy hold, little high, little low. Any way the line goes doesn’t really matter to me…


velowalker

Easy tho buy and hold easy to just buy and hold. He will not ever let em go. Let em gooooo.


GotchuGaru

Now someone has to make this into a parody


Sharkwhistle33

No escape for the Hedgies


Justintime1010

I’m just a poor boy, with hopes for some tendies


Sharkwhistle33

It was easy come, buy and hold, kenny hoards his mayo.


jimmydeansus

He should definitely give every share holder a crypto or token, force recall count


SeaworthinessIll3255

............what..... in the fuck..... tokenized stock??


DrMantisTabogon

Okay how does that work? Is this the first of its kind? Will it follow the stock?


VoxAeternus

Its like Gold or Silver/Commodities, except in reverse. With gold and silver if you hold enough stock, you can "redeem" it for physical, though there's usually a value minimum with commodities (Silver examples, PSLV is like $10k, SLV is restricted to specific institutions) With Tokens you buy the "Physical" or in this case the Digital Token, and can redeem it for a share if you want at a 1-1 ratio.


DrMantisTabogon

So then, what’s the point? If it’s a 1:1 swap with shares and tokens then why do it?


VoxAeternus

I personally don't know what the advantages or disadvantages or why someone would buy them, I was just explaining what the Tokens are.


DrMantisTabogon

I see, well thank you for the explanation!


streaky81

> If it’s a 1:1 swap with shares and tokens then why do it? Extremely low fees, being able to trade them via APIs in a way that you'd have to drop tens of millions of dollars on a broker for them not to laugh at you to get access to normally - amongst other things; or put another way the same reasons you'd trade crypto, except it's not crypto. There are risks, but they're, y'know, (don't sue me, do your dd etc) vaguely low.


Gregeux

It's nothing, it's just to keep track of the stock price on coinbase .Been there for a long time, there is lots of other tokenized stocks. Doesn't mean anything.


ImpenDoom

Thanks for adding reason to this. Holy shit people jump to conclusions so fast.


DOGE_DILLIONAIRE

Dude got literally every award imaginable for just pointing out that Coinbase has an AMC watchlist


SBBespokeleather

Is this actually linked to AMC officially or has someone created it? No idea on the process of creating a crypto...


JS-a9

Probably not affiliated with AMC. They'd be in a heap of trouble not issuing a presser about it


SBBespokeleather

Quite. Let's wait on confirmation before attending to our tit-jacking duties.


Alternative_Joke6768

There are a lot of tokenized stocks this post is fake hype doesn't mean shit


heyyoitsbaby

This


nikopotomus

This sounds like a scam to fool people. Although, Some crypto tokens are pegged to their counterpart on the actual stock market. I doubt this is an official token tho


GabaPrison

This most likely. I also saw they are creating crypto ETF type things now.


AMotleyCrew32

“…pegged to their counterpart”. What does that mean and how does it work?


nikopotomus

I really have no experience with any of that and a small understanding but for whatever it’s worth: Some crypto exchanges have a crypto token that has a value pegged to it’s actual price on the NYSE, for example. I’ve seen some for GME, but it’s like an ERC-20 coin. It’s done using smart contracts, I believe, in the same way “stable coins (USDT, USDC)” and “Wrapped Bitcoin (wBTC)” operate on the ethereum network utilizing the values of other items. Also, it may be more popular in other countries that don’t have easy access to brokerages. I’m guessing and speculating a lot. Never been interested in trying to trade stocks vía crypto exchanges, this is just my best guess


robertrade

Someone will need to do a serious DD on that one.... ​ ![gif](giphy|nWg4h2IK6jYRO)


Klopped_my_pants

Ok here’s the DD. It doesn’t mean anything and majority of main stocks are listed the same way on coinbase


imlostandneedanadult

It's not tradable which means someone just added it to observe is my understanding.


Signal-Huckleberry-3

There are lots of legit coins that just aren’t tradable yet on CB


apk275

This!


ImpenDoom

Not this. It’s been on there forever just like every other stock available. It’s so you can view the price of stocks and has nothing to do with tokenizing the stock. Pls don’t say things without knowing. It isn’t helpful and only creates confusion and misinformation


imlostandneedanadult

Yes but they're already coins, this isn't.


travissff

No man, go eat another crayon


imlostandneedanadult

I hope it does but it's a fact that this happens, GME is on there and so is alibaba. They're just a tokenised impression of a stock.


travissff

You’re right I just checked this out, there are a bunch of tokenized stocks… APPL, BABA, ARKK, SPY, GOOGL, AMD… this is a weird world I did not know about! Apologies for discounting you, looks like we are in really good company whatever this means…


imlostandneedanadult

All good brother


Alternative_Joke6768

Try telling that to someone who has been checking AMC charts every 5 min for a year


ThaRoastKing

Coinbase shows most coins, even ones they don't allow to be tradable on their platform.


gorilla_gambler

Is this AMC legit tokenized crypto? Need to ask papa Aron and what would this meanfor the our stock ? if legit token then Im all for it eventhough I dont know what it means I just know hedgies have no control over crypto and cant make synthetic tokens #AMC1Milly 🚀🚀🚀🚀


mikefed77

GME has one as well.


palmd33zy

It’s already trading. There’s quite a few tokenized stocks trading overseas especially. https://coinmarketcap.com/currencies/amc-entertainment-holdings-tokenized-stock-ftx/


Jbitterly

To be fair, that’s been a thing since I initially started digging into it in February and I believe that MAY be part of the fraud. It is not officially related to the stock from what I understand. It was trading on Binance back in February which is why I was very skeptical as that would allow another avenue of speculation…


JoreWizard

I’m smooth brain ape someone explain this to me pls


Apes_and_dogs

Don’t feel bad bro, we’re all in the same retarded boat lmao


Mococo95

It’s not a big deal guys. There are tons of tokenized stocks. Not huge news.


Official_Siro

This isn't what you think it is. This comes up maybe once or twice every other month. It's basically a token created to mirror the stock price. There are all sorts of these tokens that mirror different stocks. It's not affiliated with AMC in any way.


Rebuzbuz

FTX is a Token to use as collateral for future position https://coinmarketcap.com/alexandria/article/what-is-ftx-token-ftt-features-tokenomics-and-price-prediction I guess this is from coinbase self, to make it possible trade futures for amc, and maybe also other stocks in the near future… I personally don’t think this is from AA… 🤔 but who knows 🙌🙌🙌


Cautious-Nature-1433

Crazy maybe that’s what AA is talking about


ovad67

OMG. Another App that’s a Ponzi. They will not purchase your shares and you, eventually, will be holding the bag.


alilmagpie

They are basically the RobinHood of crypto. This means nothing, tons of stocks are listed on there. You can watch them but not trade them.


ovad67

Absolutely. Thanks for that comment. 👍


JackBauerWSB

Not financial advice, but you want to only purchase shares through a reputable broker, primarily Fidelity, and route your trade away from the dark pool. That or you want to buy through DRS. Purchasing from anywhere else has the possibility of helping the fuckery


Mizaru_MMMPT

​ ![gif](giphy|2cLfb9bakFoI0)


Shutup-U-GodamnJuice

Just checked if you search "stock" loads of other stocks come up... I think this may be a nothing burger


jakeg1015

I will lol so hard if amc releases this before gme because theyve been teasing it since June but still no action. I'm not hating gme I hodl both stonks I just hate the superiority complex from the fucksticks at SS im only on there to laugh at Kenny memes and learn on the dd but lately it's all amc hate


k1ngxgeorge

GME also has that and has had that since the January run up. I honestly feel like the only true way to trigger moass is if everyone direct registers their shares. That’s how the VW squeeze was triggered. 74.1% of the float was direct registered which in turn triggered the squeeze. It could have kept going but everyone sold. I don’t think an NFT dividend or anything NFT would trigger moass.


CuntyLou

Fucking bunch of dopes. Hyping more phony bullshit. Pathetic.


Flossy420

Coinbase is just listing everything right now, including shitcoins, basically acting like coinmarketplace but doesn't mean they're trading it. I had experience with tokenized stocks and they're beyond useless. You absolutely do not own the underlying stock (unless you purchase over a million dollars worth and personally contact FTX exchange so they facilitate a transfer to get those underlying stocks to your desired broker after they themselves contact the actual owner which is CM Equity). Idk why this has 3000+ upvotes because it doesn't mean anything at all for AMC as a stock


Maximum_Fearless

It’s not the darkpool chicken sandwich from KFC. I’m really hyped about it.


foonsirhc

ADAM AARON LITERALLY INVENTED THE INTERNET! OMG


Stoop_Vital

Not real just looked it up


PrintOrBePrinted

DO NOT TRUST ANYTHING UNTIL AA CONFIRMS ITS LEGIT. Crypto scammers are everywhere. Don't fall for a fake coin/NFT/NFT dividend or anything until AMC themselves confirm it is 100% legit.


summonerswar232

Yeah sorry to be a Debbie downer.. But this is insignificant. Multiple stocks are on coinbase. It’s just a representation of the stock on the blockchain network. The other video game meme stock has been on there since June EDIT: Other stocks on coinbase: Amazon, Tesla, google, etc.


paulc19802

Going to guess this screenshot was taken when we were trading at that price. Looks like some weird other way to buy stock. Time will tell.


Ok_Rutabaga3192

True I just checked. Only funded with 6900 dollars so far. You probably have to buy it through a Nigerian Barrister


loadblower831

sigh. its a tokenized stock. thats it.


Alternative_Joke6768

Do you even understand what a tokenized stock is? This has nothing to do with a dividend and it's not even made by amc


Hakadajime

Probably because they don't want to promise IOUs. And be bag holders if it skyrocket


GorillaGlueWorks

But I can’t trade it here. Why is this a big deal?


OppJosh

😳 wtf


woodsbby

Duuuude what if they gave us all 1 for each share


NoRevolution105_

Its a scam. AMC HASN'T ISSUED ANYTHING GOOFS


West-Cryptographer38

This has been the quickest change of emotions I have ever experienced in my life! Excited --> Depressed in 1.5 seconds.


Wildestrose1988

Wait wtf is going on???


Objective-Orange926

what is this? is amc doing their own crypto?


daheff_irl

Be careful that this is not some spoof coin. Don't buy till confirmation its genuine


ddrechsel85

Been like that for months


V8sOnly

If AMC makes a coin that's tradaeabke on Coinbase I'm dumping every other coin I have into it.


venox3def

UPVOTE!


BradBBQPit

This means nothing and should be deleted. Please research before posting shit that pushes a false narrative.


bigjojo321

Sorry but stocks don't work that way in the US, coinbase is not a brokerage therefore will not be listing any US public company stock in any near future. If they get registered then maybe but I find it very unlikely they have even considered doing so.


EmotionalParfait9080

how would i go about purchasing it once it becomes available?? I presume an account of some kind


kongs_cousin

It’s on coinbase and FTX formally blockfolio Edit. Just FTX I think


Chollems

Commenting for the Tea later.


JLivingwell

What is this about?


cloud9flyerr

What!?!?


darkrhed

Somebody drop a ELI5


alilmagpie

You can watch the stock market on that platform.


Snoo69468

Can you confirm ?


TopSeaworthiness7501

Oh my days!!!!!


Pantuan187C

Is this real?


Batkid_760

There is also AMC FIGHT NIGHT in Coinbase 😁😊😊


Snoo69468

I can confirm it’s on there


Snoo69468

I am hard now


lettercarrier86

I don't know the purpose of tokenized stocks, but this is legit. I checked Coinbase myself. And it's showing up on CMC. [https://coinmarketcap.com/currencies/amc-entertainment-holdings-tokenized-stock-ftx/](https://coinmarketcap.com/currencies/amc-entertainment-holdings-tokenized-stock-ftx/) Just need someone smarter than me to explain what this actually means or the purpose of it.


bobbyjones2222

AMC


ZookeepergameOk5001

HOLY DONKEY DICKS!


TyDeShields

WTF?


ThatChicagoDuder

Whoooooooa hahahaha what! Edit #1: can confirm it's on Coinbase, but it says it's not able to trade (.....yet???)


Shiro_12345

How does AMC becoming a crypto even work? Honest question??


titanpitbull

Can someone explain what this is, and means? Like I'm 5 pls And how can I get some lol


StackThePads33

Ooooooo neat!


VillanOne

Confirms on coinbase.com -> AMC tokenized stock ftx price TITS JACKED


Dragonaus1

Im calling sus. Only because it looked photo shoped. Why is the AMC box not as black as the rest of the page. ???


1Goalie29

Because that token has been selected and in most apps like that when you select your selection it normally changes to something else easier to look at the figures or whatever is on that selection


StutteringDouche

Oh..muh gawdd


Zeeast

Wut dis?


Nileliketheriver

Wait coinbase is crypto. Can you trade stocks on it? Any stock?


ZeusGato

#Let’s fackin gooooo 💎🙌🏼🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀


TN_Cicada3301

I’ve been watching this on tradingview for a while now lol